Don't you wanna stay here a little while?

Jag och Ashley Garrison innan Homecoming. Jag ska se om jag kan få fler bilder av henne.
Jag, Kelsie, Chelsea, Sam, Joe och Matthew innan homecoming matchen förra fredagen.
Denna veckan har varit lite rörig, avslutning på volleybollsäsongen och avslutning på första quartern innebar 3 matcher och 4 stora prov + 2 mindre. Dessutom var jag sjuk i tisdags, sov 15 timmar i sträck. Snacka om att vara utslagen.
Nu ikväll ska jag på bio med Chelsea, vi ska se den nya versionen av Footloose. Hoppas att den är lika bra som den verkar.
Förresten så har jag nog nailat mitt historiabetyg, utan extra credit så sitter jag på ett säkert A eller A-.
Förresten nr 2. mormor, jag fick ditt kort igår, hoppas att det var mysigt på Mallorca!
Här är en mysig låt som jag alltid kommer förknippa med USA.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0