US and A

Idag åkte första exploriusgruppen iväg till New York (HA DET FETT), och det fick mig att tänka lite på USA. Hur kan det komma sig att vissa fick placering i typ januari medans andra (jag) inte har fått det än? Är vi lite sämre då eller? Eller kanske bättre? Eller bara annorlunda så att de inte kan matcha oss bra med en familj? Nej, jag 'r inte bittter Och nu slutade mina[ ' och ; att fungera. Ja alla mina bokst'ver som inte 'r svenska. "r detta ett tecken? Ska jag b;rja skriva p[ engelska? In that case, hi all of you non-swedes, if you're from America, PICK ME! Haha, neh, kanske inte funkar. Aja, lite fail med mitt tangentbord. CIAO allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0