It's a small crime, and I give it no excuse.



Är inne i en Damien Rice period precis som jag förra året var inne i en Melissa Horn period. Vet inte , känner mig inte på topp. Allting funkar bra, men det är just det allt är "bara" bra. Känns som att jag bara glider med i alla konversationer och inte bidrar med något. Det är säkert inte så men det känns så ibland. I alla fall så har jag inte bloggat på ett tag nu och det beror mest på att jag inte vet vad jag ska skriva och eftersom att jag inte hjar något standardobjektiv så fotar jag nästan inget. Dessutom så har vi en miljon grejer i skolan nu och jag har ett SLEP test nästa vecka. SLEP test är ett hör/läsförståelse test på engelska inför USA.

Nu ska jag snart träna, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0