Hehe, jag var bara tvungen...

Jag hittade en sån här meningslös lista som jag var tvungen att fylla i, bara för att det var nyår igår!

Har året varit bra? Det har varit helt jävla otroligt bra, med sina små downdips.

Höll du några utav dina nyårslöften? Vet inte om jag hade några men om jag hade det, så gjorde jag troligtvis inte det...

Tror du 2011 kommer bli lika bra? Hoppas att det blir om möjligt ännu bättre!

Har du förlorat någon kompis detta året? Ja, tyvärr :(
Vad kommer du sakna från 2010? Ingenting hoppas jag, för jag tror/hoppas att alla de bra sakerna stannar kvar i mitt liv!

Nämn en positiv sak från 2010? Började gymnasiet och träffade nya oförglömliga människor.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, resor (jävla skånetrafiken), fika och konserter.

Finns det någonting du ångrar med 2010? Faktist inte, eller jo förresten. Att jag har varit lite väl feg och inte sagt/gjort som jag velat.

Lärde du dig något nytt under 2010? Sjukt mycket, mest om mig själv.

Bästa köpet? Min svarta dunjacka, sjukt fin och så himla varm och gosig!

Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 18 augusti.

Dog någon som stod dig nära? Nope

Vilka länder besökte du? Tyskland, Tjeckien, Grekland, Italien, Danmark, Estland

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det händer nästan varje dag.

Vad var din största framgång 2010? Att jag har blivit mer öppen och att jag har blivit modigare!

Största misstaget? Inget, utom möjligtvis att jag inte alltid trott på mig själv.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk ja, mer än vanligt faktist. Dock inget livshotande.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, med undantag för en kort period i våras.

Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina kompisar och gjort spontana saker som man nästan ångrar.

Vad önskar du att du gjort mindre? Inget egentligen.

Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen och släkten.

Favoritprogram på tv? Gossip Girl, Vampire Diaries, Kungarna av Tylösand, The Mentalist.

Bästa boken du läste i år? True Blood serien tror jag, jag har läst de två första böckerna.

Största musikaliska upptäckten? JOHNOSSI!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på en gymnasieskola med Alma och kollade, sen tränade jag på kvällen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? JEANS + allt möjligt och mina älskade converse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0