Day 09 – Your beliefs

Jag tror inte direkt på gud, i så fall så är han kass på att lyssna. Jag tror dock på något. Att någon, något, ödet eller jag vet inte vad styr våra liv. Dock kan vi alltid ändra på detta. Valen är det viktigaste, ett enda val kan förändra hela ditt liv. Det kan verka vara ett litet val (okej om du väljer lakritspuck eller magnum kvittar rätt mycket). Däremot kan det vara att du väljer skola, väljer att tacka ja/nej till något oväntat eller bara vart du åker på semester... Ta vara på allt och ångra inget, det är så onödigt. Framför allt tveka inte bara för att dina kompisar/familj/partner eller vem som helst säger emot. Satsa på vilka hästar du vill och gör dina egna val!

Kommentarer
Postat av: Patricia

jo jag läser era bloggar men det gör jag bara för att ni är mina vänner :) och var nöjd med det



och den som sa det kan va det :P

2011-01-26 @ 14:18:36
URL: http://vanillacoctail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0