Day 08 – Your day

Idag gick jag upp klockan 6 som vanligt, astrött och på kasst humör. Så trött att jag glömde stänga va väckarklockan ordentligt och den ringde igen när jag redan satt nere vid köksbordet. Käkade i alla fall frukost och lyssnade lite på Melissa Horn medans jag sminkade mig och sprejade lite torrschampoo i håret (NÖDLÖSNING)! Sen gick jag till bussen och tog tåget med Patricia. När jag var framme i Lund vid 7.40 gick jag till skolan och var där 20 minuter innan vi började, precis som vanligt. Som tur är så är jag inte den enda som är otroligt tidig. Sen hade vi svenska med vår störda svenskalärare "dragqueen" (Torbjörn - Torrboll - Dryball - Dragqueen) och pratade/ sjöng poesi i 2 timmar. Efter det hade vi kemi direkt och pratade lite om grundämnen/blandningar och sånt. Därefter åt jag äntligen lunch (älskade vårrullar) i en och en halvtimme. Sen var det franska med Ackusativt objekt och sånt. Sen spelade vi badminton på gympan. När jag kom hem från skolan var mina 2 kusiner här och vi fikade lite innan jag pluggade lite. Sen åt vi middag och nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge... Ska träna om typ en timme, sen duscha och sussa kudde.

Själv då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0