Day 04 – What you ate today

Eh, ja tja! Tänkte att jag tar de här med "Day..." när jag kommer på det och när jag har tid att logga in. Har varit lite busy med att umgås med mina buddies under ett par dagar, that's why uppdateringen varit så kass.
Imorgon åker jag till Göteborg för att se min lilsis kick ass i sm steg 3.

Här är vad jag har ätit idag:

Frukost: två mackor med prickikorv på och ett glas mjölk.

Lunch: Bulle med bulle (en fralla med en chokladboll i) och ett glas juice

En massa "polkagriskuddar"

Lite cheesecake

Middag: TACOOOS och ett glas pepsi

Och dagen är inte slut än, lär väl bli lite tacochips nu ikväll...

HERREGUD vad jag inte borde vara med i "Du är vad du äter"....

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0