Day 03 – Your parents


Mina päron eller granatäpplen som jag och Alma brukar säga.
Världens bästa är dem i alla fall. Vi bråkar i omgångar, oftast för att någon glömt att göra något eller för att ingen vill erkänna att de gjort något. Dock går det alltid över efter någon timme, när någon tar en promenad.

Jag är nog mest lik pappa till utseendet, även om jag har mammas smilgropar och lite av hennes ben... Till sättet så är jag nog en blandning, jag har en del av pappas tålamod men mammas tendenser till att totalfreaka när något inte funkar som jag vill. Jag skulle i alla fall aldrig byta ut dem, inte för 100 miljoner.

Jag älskar er, puuuuuss
(och ja, nu förväntar jag mig förhöjd månadspeng...)

Kommentarer
Postat av: Katja

Your parents or our parents? Tål att tänka på... Kram

2011-01-05 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0