Day 01 – Introduce yourself

Hej, jag heter Anna, jag är sexton år (17 om 18 dagar), jag bor i en helt vanlig (ökänd) liten stad i Sverige. På min fritid spelar jag handboll, äter choklad, läser en miljon böcker och lyssnar på en massa skön musik (right now: Firework). Jag läser naturvetenskap på Katedralskolan i Lund, där jag faktist inte längre är varken smartast eller näst smartast i klassen. Jag gillar ordvitsar och har låg humor. Om sisådär lite mer än ett halvår befinner jag mig i USA och pluggar på high school under 9 månader. Jag har världens skönaste kompisar som delar min låga humor och min passion för choklad.

Mer lär komma fram under de här dagarna, annars är det bara till att fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0