The bible didn't mention us

Var i kyrkan idag, det var faktist helt okej. Eller ja, bibelstudierna var riktigt tråkiga. Jag höll på att somna och kämpade varenda sekund av den 45 min långa "lektionen" med att hålla ögonen öppna. Efter bibelstudierna gick vi in i själva gudstjänstrummet och de sjöng faktist riktigt mycket och jättefint. Det enda jag egentligen gillar med kyrkan är psalmerna så det var super. En annan kul sak var att prästen sa "Awesome" typ hela tiden, lite konstigt...
Jag försökte ladda upp lite bilder på mitt rum, men det får bli på facebook. Mormor, du kanske kan kolla nästa gång du är hos någon som har facebook och är vän med mig? Typ Sylle, Lena eller hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0