Run Anna! RUN! And she ran...

Nu ikväll har jag gjort något sjukt. Jag har sprungit ca 8 kilometer på 38 minuter. Kände att det behövdes efter ett kortare träningsuppehåll och inför mitt tjockisår i USA. Vem vet, jag kanske kommer hem mer fit än någonsin? Hade verkligen varit mirakulöst men det är inte helt omöjligt. I alla fall så spenderade jag dagen i Lomma (känns egentligen lite onödigt att åka nästan  timmes färd till Lomma när jag har 10 minuter till stranden i Landskrona) och det var riktigt skönt att bada och sola lite.

Lite fint Imogen Heap så här på kvällskvisten:
Och jag höll nästan på att glömma, imorgon åker Camilla (min fina utbytis/handbolls - kompis) till New York och sen till Louisiana. SINNES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0