PLACERING!!!!!

Tja, läget och sånt?
Explorius ringdemig när jag satt på stranden och spelade kort med Alma, sjukt random. Jag hörde typ inget av vad hon sa som ringde, men tack vem det än var! Jag har i alla fall blivit placerad i Oregonia, Ohio. Soft litet ställe men jag går i skolan i Clarksville, 6 kilometer bort. Dock så verkar skolan awesome, har fått en massa awards och sånt. Jag ska bo med min värdmamma, Glenda och min värdsyster, Chelsea. Dessutom har Glenda en son men han bor inte hemma längre. De har också 3 hundar och dottern spelar soccer och dansar.
Detta är typ allt jag vet just nu och jag är så fett glad och uppspelt att jag undrar om jag kommer få någon sömn inatt!
Har bränt mig på ryggen så jag ligger ner med smärta...
HA DET BÄST, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!! :D När kommer du att åka? Kram

2011-08-04 @ 09:52:49
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag åker den 16:e, så det var lite synd att vi inte tajmade resan! Men jag hoppas att du får det hur bra som helst! :D

2011-08-04 @ 15:01:30
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0