Måndag.

Hej, det var ett tag sen jag skrev nu men det händer saker hela tiden. Och om det inte händer något så gör jag matteläxa.
Igår (söndag) var vi först i kyrkan sen gick jag, Glenda, Chelsea och Glendas ena syster (inte den som var hos oss i fredags) ut och åt buffé. Det var jättekul och aunt Carole är super rolig, helt galen. Nu har de planerat att vi ska åka till Cedar Point (sjukaste tivolit), rock and roll hall of fame och någon skruvad kyrka i Kentucky där de har ormar. Haha, jättekul i alla fall. På kvällen åkte jag och Chelsea på ett "Unga efter kyrkan-möte" eller ah, vi spelade fotboll och de lärde mig cornhole (man kastar sandpåsar i hål). Rätt roligt det med!
Nu idag så har jag varit i skolan och efter skolan så träffade jag volleybollcoachen och jag åkte med laget till Subway och käkade. De är supertrevliga och några av dem har haft utbytesstudenter förut. Sen åkte vi tillbaka till skolan och jag fick se 3 matcher. Imorgon är min första träning!
Nu ska jag dra tillbaka till min matte, idag var en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0