Join the red line!

Igår var det årets första footballmatch. Jag gick dit med Ashley och vi såg inte så mycket av matchen (vi vann överlägset, 34-0, men jag ville egentligen se mer av matchen än vi gjorde) utan istället gick vi runt och pratade med folk. Nu har jag äntligen träffat lite folk i min egen ålder, annars har jag inte så mycket lektioner med seniors (födda 94) utan med juniors (95or) eftersom att de inte låter utbytesstudenter vara seniors pga många prov. I alla fall så hade vi kul! När jag kom hem så var Glenda (min värdmamma)'s syster och delar av hennes familj där för att titta på stjärnorna. De bor för nära Cincinnatti för att kunna se så många stjärnor som vi gör här ute på landet. Så igår såg jag neptunus, uranus och pluto genom teleskoplins. Eller ja, det skulle föreställa de planeterna. Den enda som jag är säker på att jag såg var uranus. Det var riktigt häfitgt och jag kände mig som hon tjejen i "A walk to remember" minus den snygga killen. Idag har jag pratat med familjen på facebook och jag ska äntligen ta tag i att köpa mig en ordentlig mobil. Det lutar åt en Droid - Motorola för att den har android (WIFI) och den är rätt billig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0