I'm gonna get there soon.

Idag har jag mest chillat ensam hemma efter the lock in. Mest slappat och så. Nu på kvällen så tvättar jag mina 2 första maskiner, sinnessjukt så stora deras tvättmaskin/torktumlare är. Ca dubbelt så stora som de som vi har i Sverige. Jag hoppas i alla fall att det blir rent, har inte lust att gå till kyrkan i träningskläder imorgon...
Förresten, HÄR är en grymt bra låt. Eller ja, alla Mat Kearney låtar är riktigt bra, det är bara det att jag hörde denna låten först.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Träffade mormor idag på Mathias kalas. Hon berättade stolt att hon kollar datorn varje dag så att hon vet vad du gör. Förresten, vi gav Mathias ett Nintendo det var mycket uppskattat. P&K

2011-08-21 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0