Hej Sverige!

Nu sitter jag vid min egen dator och "lånar" någon randoms nätverk. Känns nice, men ibland försvinner mottagningen, därför blir det inga bilder idag.
Idag har jag annars mest chillat hemma, sett lite på tv med Glenda och gått ut och sprungit på några av vägarna i närheten, det var dock helt otroligt vaaaarmt! Jag testade även att käka äpple med jordnötssmör, riktigt yummi faktist (Louise och Alma ni som gillar knepiga saker med nutella/doppade i choklad kanske borde testa detta).
Vid 5 tiden körde vi till den närmaste staden (Lebanon) och hämtade Chelsea från jobb, då kollade jag även på lite olika mobiler, ska nog köpa mig en smartphone så jag får facebook i mobilen! Jag köpte en ny adapter så att jag kan använda min dator, soft.
Huset som jag bor i är inte så jättestort direkt, men det funkar och jag har ett eget rum med två (?) sängar i, vad jag nu ska med dem till. Just nu använder jag bara den ena typ som jag använder min fåtölj i Sverige, nämligen till att slänga kläder och sånt på. Har bara varit här i två dagar och jag har redan grejer överallt, gött!
Men nu ska jag sova, första dagen i skolan imorgon. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: sara

Lycka till sis, charma alla killarna nu ;)

2011-08-17 @ 12:50:31
URL: http://tatjanahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0