Gårdagen!

Igår var en väldigt bra dag.
Började med skola och det börjar kännas som att jag lär känna folk nu istället för att de bara ställer konstiga frågor om Sverige till mig. Jag sitter med några Sophmores och Juniors och en Senior. Detta är för att de andra som jag känner har A-lunch (tidigare) medans jag har C-lunch.  Det gör förresten att jag under hela Anatomyn fantiserar om mat istället för att fokusera på kroppsdelar (lugnt, jag har 100% dvs A+ i den kursen).
Sen åkte jag med Chelsea till en Factory Outlet och köpte jeans skjorts från aeropostale och ett par sandaler, det är så sjukt varmt här!
När vi kom hem så gjorde jag 50 matteproblm och läste lite historia, vi håller på med immigration nu. När jag hade pluggat klart så käkade jag lite pizzarester.
Sen åkte jag och Chelsea och såg när vårt kyrklag i softball (typ baseball) förlorade stort mot ett annat lag. Efter det följde vi med Nolan (Chelseas typ pojkvän), hans syster, pappa och Ben (en annan från kyrkan) och åt glass. Jag tog peanutbutter och cookies-smak och kakdegs-smak. GOTT!
Nu: Ska jag och Glenda hämta Chelsea, sen ska vi se när hon spelar fotbollsmatch (soccer).

Kommentarer
Postat av: josefin - f o t o b l o g g

Älskar verkligen din blogg!! :D Har du lust att följas via bloglovin?^^ kraam

2011-08-25 @ 21:09:06
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0