bye, bye Sverige...



Bild från senast vi var i Italien. Dock var vi på Sardinien då, nu ska vi till Milano. Så sjukt härligt ska det bli och jag hoppas på att hitta en del fynd där!

Idag gick jag bara i skolan till klockan tolv så jag, Elli, Alma och Josse till Maddes för att maraton fika. Efter tre timmar så bröt vi upp, Josse drog till en anställningsintervju och vi andra kollade lite kläder på hm. Nu ska jag kolla på Ugly Betty och The mentalist innan jag tar en tidig kväll. Om man går upp klockan fyra på morgonen så lär man ju behöva det!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: josefin

yey! tack för länken :)

ha det fetegött i milano, här vräker det ner! lovely...

2010-05-12 @ 12:32:08
URL: http://rejowe.blogspot.com/
Postat av: E S S E M, Selena M

Nu får du ha det så kul! :D

Hör av dig när du kmr hem. Ses snart :)

kram

<3



2010-05-12 @ 16:37:32
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0