funderuliring

Gash, jag kan verkligen inte komma på något att skriva om...
Idag hade vi någon företagsmässa i skolan så vi hade två timmars rast, vilket är ganska nice för då hinner man till McDonald's. Men i alla fall så var det företagsmässa. och vi skulle tydligen dit för att koppla kontakter. Hurdå? Det var typ 200 grader varmt och 150 pers på en yta som nog skulle få plats med 50. DRYGT. Vi var där i ungefär... 20 minuter & under de tjugo minuterna gick vi mest runt och käkade godis.
Imorgon har jag Gprov i biologi & det SKA vara lätt.
Wish me luck!

Btw. det är mindre än 2 veckor tills jag ska till PRAG!

Får bli en bild på Nina Dobrev aka Elena Gilbert i Vampire Diaries, kan någon ge mig hennes utseende, typ nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

företagsmässaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

ja, hon är fin, hon

2010-03-21 @ 18:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0