tired of sickmess.


Jag är sjuk, jättetrött, äter Mars och lyssnar på Guns'n'roses. Eller ja, pappa lyssnar på Sweet child of mine, och jag kan inte undgå detta.
Har varit hemma hela dagen, flyttade ner kuddar och täcke i soffan och låg där och tittade/sov på tv och x antal filmer... Har även snart läst ut Stephenie Meyers Så länge vi båda andas för femtonde gången. Nej jag är inget fan av Twilight, hur kan ni ens påstå något sånt?

Nu ska jag fortsätta min självömkan. Mm, mars, goooott...

Avståndskramar


Kommentarer
Postat av: Selena

Usch, stackare. =/

Och jaa, jag har kollat på hm's hemsida men det är slutsåld där, har ringt några gånger och sånt men jag får väl vänta ett tag och sen ringa igen. Ger mig inte direkt! Haah ;)



Krya på dig! Och ja, det får nog bli en "avståndarkram"... elr nej, TVÅ! ;p

<3

2009-09-04 @ 16:57:29
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0