Gripen ladies cup.

Idag spelade jag mina första Alagsmatcher, trevligt. Vi mötte OV Helsingborg och Fortuna från Rydebäck i en cup just i Rydebäck, nämligen Gripen Ladies Cup. De andra lagen spelar i divison 2 medans vi håller till i fyran, dessutom ligger vår genomsnittsålder på 16 en aaaning yngre än de andra. Så jag är inte missnöjd med att vi kom sist i den här träningsturneringen.

Igår sov jag som sagt hos Selle och vi åkte till Helsingborg för att hon skull köpa sin eftrelängtade jacka också köpte jag två typ klänning/tröjor och en tshirt med rollingstones tryck, trevligt. Bilder kommer, promise!

Nu ska jag käka pizza och kolla på bring it on, en shopaholics bekännelsker och prinsen och jag 2.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0