fridaynight.

Alla j***a mobilaffärer på center syd, eller ja, varför inte i hela skåne?, SUG MIN DASE! Samsung s5230 finns INGENSTANS! Tillbringade ett antal timmar på Center Syd, för att hitta en mobil till mig, kom hem med en dator (inte min), en toning (inte min) och ett antal kameragrejer (inte heller mina).
Well, inte klaga för mycket nu. Imorgon blir det dm i Trelleborg och jag är ensam i min grupp. "För Anna är bäst i skååååneee, shalalala".  Eller ja, om jag inte bommar ut mig förstås, men det lär ju inte hända så...

Nu har jag varit självgod tillräckligt för ikväll.

Sweet Dreams!



creepy bild förresten!


Kommentarer
Postat av: Kevin

Elgiganten, onoff, pc city yes you name it, alla har mobilen :)

2009-09-06 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0