langwalk - head down - crash


Hej hopp hellu!

Idag hade vi allaktivitetsdag i skolan, jag och carolin som valde i princip sist fick ta långpromenad. Otroligt kallt/varmt, noll pauser, baklängesgång, ont i praktist taget hela underdelen av kroppen, skönt - not.

När jag kom hem hade jag planerat att plugga franska, prov i morgon. Istället kraschade jag i soffan, somnade och sov i fyra timmar. Käkade, blev förhörd på allt vad affärer, matvaror, fickpengar och glosor heter på franska av mamma.

Nu ikväll har jag kollat på film och bestämt med Selle att jag ska sova hos henne imorgon, alltid trevligt!

Skriver ett inlägg till om sm i helgen.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: SELENA

Helt klart!! :D

<3

2009-10-09 @ 15:24:45
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0