it takes a fool to välja gymnasium...

Kul att i helgen har jag egentligen TRE matcher i olika serier, i olika städer, en femkamp och dessutom ett öppethus som jag skulle vilja gå på, no way att jag hinner det. Har bett Alma att filma till mig, mjahaha.

Idag kom Gymnasieguiden hem till mig. Jag tidningen, i pappersform. Jag har icke sa nicke en aning om vilket program (NV eller SP) som jag ska gå ännu mindre vilken skola, det blir väl Lund eller Helsingborg eftersom att jag vägrar att gå i lilla Landskrona...

Well, jag ska sluta med att lägga mina problem på bloggen.
Höh, gick ni på den lätta?

Här kommer i alla fall dagens låt:

 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: SELENA

Så du fixade menyn! :D SUPER,

<3

2009-10-13 @ 19:19:53
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0