i'm back, not for a weekend or for a day.

Jepp. Jag kom hem igår, efter en miljon mil & att ha varit i fyra länder på 24 timmar. Eller ja, en miljon mil kanske det inte var, men 6207 från JFK till Geneve i alla fall. 

Jag har haft så otroligt kul, så overkligt, så fantastiskt, så.... Ja ni fattar.

Jag har:

varit på m&m world - så mycket GODIS!
sett Mamma Mia på Broadway - mycket bättre än filmen, mycket
varit vid Ground Zero - Världens största byggarbetsplats, kändes det som
shoppat på Macy's - världens största varuhus, jepp, världens största
shoppat på Century 21
varit på Staten island & tagit färjan dit
sett frihetsgudinnan
åkt så sjukt mycket tunnelbana
varit på times square
varit på rockefeller center
åkt till Top of the Rock
sett New York Skyline
varit på bio, sett Zombieland, så överdriven men så rolig
druckit en miljon koppar varm choklad på Starbucks
snackat mig ur led med syrran
åkt hiss, upp & ner
gjort bort mig - MYCKET
men det gjorde sara med, hehe


Min kamera är död för tillfället så bilder kommer lite senare, dock skulle jag vilja redigera dem en aning.

Ikväll blir det först till mormor som har fyllt år sen dar vi troligen vidare till Vallåkra för att Anita också har fyllt år.

Puss, som jag har saknat detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0