when you're in the world

Idag så var det Lucia omröstning i skolan. På vår skola har niorna Lucia och alla som ska vara med i Luciatåget får lov och vara med och rösta fram Lucian. Jag ska självklart vara med, gå runt i vitt nattlinne in public, varför inte? I alla fall så var jag rätt klar på att visst jag kan gärna bli Lucia om de andra röstar fram mig så... Men, jepp alltid detta MEN, nu är det så att helst så ska Lucian sjunga solo. Och eftersom att min sångröst inte är något som man vill tvinga andra människor att lyssna på, inte i någon melodi, ensam i alla fall. Efter det var jag rätt tyst när någon frågade vem som ville bli Lucia. I stället får min kompis Felicia som faktist kan sjunga sköta den biten i år. Sjukt kul att hon får bli det!

Det var väl allt för idag.
Laters,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0