what a marshmallow!

Igår så var jag på bio i Lund med Selena och Patricia, vi såg New Moon. Sjuukt bra film, det bästa var att den kändes längre än Twilight och längre är ju såklart lika med bättre! Dessutom så är ju Jacob's kropp bara att dö för, som Selena sa: Sätt Edward's huvud på Jacob's kropp så har du drömmannen!
Efter filmen så satt vi på McDonald's ett bra tag och kastade pommes och bara flummade, sen gick vi vilse på väg tillbaka till stationen och tog tåget tillbaka, bilder från kvällen kommer så fort jag har fått dem av Patricia!

  +

= Perfekt kombination!


Kommentarer
Postat av: SELENA

Hahhaha! Fy för vad kul vi hade asså!

- What a marshmallow x)

- Nää, på Svenska! -.-

- Fånga pommes'en :)



<3

2009-11-28 @ 16:01:45
URL: http://selenam.blogg.se/
Postat av: Patriciaemilie

jag tackar för at ni har glömmt mina små tappa andan stunder (;

2009-11-29 @ 19:57:27
URL: http://patriciaemiliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0