suit yourself

Förlåtförlåtförlåt!

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, det har hänt/händer så mycket just nu.
I fredags så var jag på laserdome med mitt gamla lag. Eller det var inte bara laserdome vi hade femkamp. Och vem vinner om inte - jag! Jippi! Sen sov Patricia hos mig och vi hade lite kattfnatt...

I lördags så skulle jag ha spelat två matcher men med min vanliga otur så händer ju såklart inte detta utan istället så sitter jag på akuten i Lund efter att ha spelat nästan en hel match. Jippi...
Inget brutet men dock en stukad fot och ingen hård träning på SEX veckor. Dessutom så missar jag både Usm steg 2 med handbollen och Usm i tyngdlyftning.

I söndags så spenderades dagen hos kusinen, världens sötaste treåring som snackar helt otroligt bred skånska. Så sjukt gulligt!

Imorgon så blir det tre pass med matte A och ett pass Lucia övande. Lycka till med det med min sångröst...

Laters dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0