i've got work to do

Tja, dt e ludde.

Nej då, lilla Anna här som vanligt, ville bara att Selle skulle känna sig som vanligt. Det är nämligen så att om man ringer till min mobil och jag inte svarar så kommer det någon annans mobilsvar, jag vill inte byta för han som snackar låter så snygg. Sjukt jag vet men, så är det.

I alla fall idag "besökte" jag och Selle en del gymnasieskolor och jag har snart uteslutit Helsingborg. Eller Skolstaden som det heter. Just nu är jag mer inne på Katte i Lund. Var och kolla där med idag och det verkar som att det är en skön skola. Dessutom så har den ett sjukt bra rykte och sånt skadar ju inte!

Ikväll blir det nog inte till att göra så mycket och imorgon så ska jag nog följa med mitt lag och se dem krossa sitt motstånd i sm steg 2, kristianstad. Näsby och Sölvesborg står för motståndet som vi såklart ska vinna över och ta oss till steg 3!


Well här kommer dagens låt. Den var med i en av mina favoritreklamer, of all times.
I'm in the band - Hellacopters


Kommentarer
Postat av: SELENA

Ååh! Hur gjorde du "youtubegrejen" så? ;O

Coolt ju ;P

<3<3

2009-11-14 @ 22:29:30
URL: http://selenam.blogg.se/
Postat av: SELENA

Sv' Men vad sjukt! :S

Ibland är den som vanligt men ibland helt annorlunda!?

Vad sjukt

2009-11-16 @ 15:54:28
URL: http://selenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0