värdegrundsshit.

Idag hade vi, som jag säger, antimobbingshitdag, eller som lärarna säger, värdegrundsdag. Vi skulle i alla fall dela upp oss i grupper (jippi, min grupp var jätterolig, eller hur tobbe?). Fett tråkigt men i alla fall, så skulle vi göra typ grupparbeten om: Ansvar, Respekt, Miljö och Hälsa dessutom blve vi tilldelade en organistation som vi skulle leta fakta om. Vi fick Human Rights Watch. Arbetet gick väl sådär eftersom att bara jag och Tobbe pratade (i en grupp bestående av 5 människor). Däremot gick redovisningen skitbra. Vi fick bara positiv "feedback".
Sen sydde jag en tygväska hos Patricia och jag har även köpt ett nytt halsband med typ mynt från H&M.

Jag bjuder på en gammal bild här nedan (den är TVÅ år gammal).

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0