starsatuday.

Idag vaknade jag kvart över fem, jepp jag är aningen korkad. Skulle inventera på Kvantum med handbollslaget. Så nu vet jag hur det känns att räkna en miljon champinjon burkar, sortera och räkna typ femhundra dressingar osv. osv. När jag kom hem så drog hela familjen ner till stan för att jag och Sara skulle ha vinterstövlar och pappa skulle köpa en tshirt och en skjorta inför sin åttiotalsfest ikväll. Hemma igen gick jag och la mig i syrrans säng och sov i en och en halvtimme. Nu ska jag snart fixa mig, sen ska jag ta bussen till stationen och efter det ta tåget till Lund med Alma och Selena där vi ska möta upp Patricia. För ikväll ska vi till Lundakalaset och kolla på bland annat rix fm. Och jag har planerat att inte bli sjuk. Hoppas, hoppas att det funkar så!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0