pointless.

I fredags kom jag hem från Bosön, Stockholm efter ett fem dagar långt träningsläger. Jag har haft det så sjukt otroligt roligt som det bara går att ha. Dock har jag inga bra bilder därifrån...
Igår spenderades dagen först i Lund på Nova och senare i Malmö med Patricia och Selena.
Först gick vi på rixfm festivalen där en massa kul artister spelade, bland annat Erik Hassle och Mika. Där lyckades vi alla tre få tag i varsin tshirt. Eller ja, jag drog tills jag fick min.
Sen skulle Selena hem till Landskrona så jag och Patricia följde henne till tåget. När Selle hade lämnat oss gick vi och köpte en langos som jag åt halva av och slängde resten. Den skulle jag nog ha struntat i och köpa visade det sig senare.
Jag och Patricia fortsatte vår tur genom malmöfestivalen. Patricia gick och köpte sig ett armband och jag började bli riktigt illamående. Jag ska nog inte ta några äckliga detaljer här men om jag säger så här: VI slutade vår kväll med att jag satt och spydde i ett av primärvårdstälten. Där går det tydligen även bar att borsta tänderna efteråt. Och nej, jag drack ingen alkohol. Däremot missade vi Miss Li, Veronica Maggio och Timbuktu. Den är rätt klockren, va?
Idag åkte vi hem från Malmö. Vi köpte varsin Elle och satt och jämförde bilder på kul & dyar kläder på tåget hem.
Sen har jag även hunnit städa mitt rum, packa upp alla mina grejer från Stockholm och fotat lite med lillsyrran så att hon blev glad.

Ha det så bra!
(och skolan börjar på onsdag, shit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0