Lördag.

De senaste dagarna har spenderats i skolan, i klass 9b. Jepp, mitt sommarlov är sååå slut. Det är väl kul och träffa alla nya människor, ja. Men alla läxor, prov, studieplaner och sånt kunde jag utan några som helst problem klara mig utan. Dessutom började jag nian nu så då följer det med en massa beslutsångest inför gymnasieval, höga krav (från mig själv) och ett och annat mvg. 
Igår var jag och familjen hos Alex och Andreas i Vallåkra eftersom att Andreas antingen har fyllt år eller ska fylla år. Jag är inte helt säkler på den saken.  Då såg jag en heeelt otroligt rolig youtubefilm.
http://www.youtube.com/watch?v=OOL7m5F53Ro

Idag ska jag spela träningsmatch mot Åstorp med 93orna. Det ska bli kul och dra på sig matchstället igen. Det har legat i en låda i klädkammaren så länge nu.


Andreas, the tolvåring.


Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0