fintskadetva!

Idag var det som vanligt, man har verkligen kommit in i det hela med skola och träning nu!
Efter skolan drog jag och Patricia först hem till henne och satt där med vars ett glas vatten. Sen drog vi hem till mig för att hämta pengar, då passade jag på att prova att ringa till ikeas kundtjänst, efter en miljon knapptryckningar var jag där: Hej, du har kommit till IKEA kundtjänst, övrigt. Du beräknas ha 46 minuters väntetid (FYRTIOSEX!), du har nu nummer sexton i kö.... Då la jag på.
Sen cyklade vi vidare mot stan, Hemmakväll närmare bestämt. Sär köpte vi (som vanligt) Ben & Jerry's halfbaked. GÖTT!
När glassen var inhandlad cyklade vi till vår lilla brygga mit i stan och kände vågorna medans vi käkade glass och sjöng lite falskt.

Förresten på SOn håller vi på med Samhällsekonomi (det låter fett tråkigt, jag vet). Så idag skulle vi köpa aktier för 10 000 kronor per grupp. Det kändes som att det var helt sjukt mycket pengar. Jag, Patricia och Carolin hittade i alla fall en hel del lovande kurser! Hoppas att vi nu vinner saft och bulle eller vad det nu var som man vann.

PUSS!


höstbild. jag vill ha höst. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0