Sista hela dagen

Idag ar min sista hela dag pa Clinton Massie High School. Herregud vad jag kommer sakna alla harliga manniskor som jag har traffat! Det ar helt sjukt hur ett ar kan forandra ens syn pa varlden. Forsta dagen jag var har sa grat jag. Helt seriost, jag undrade vad for extrem countryside det har var. Nu har jag lart mig att alska de fina majsfalten, de random kyrkorna med de konstigaste inriktningarna, alla skoldanser, matcher, events, och framfor allt alla awesome high school elever. Jag har haft riktigt bra och roliga larare som har lart mig mer om livet an om sina egentliga amnen. Nu sitter jag har i biblioteket, formodligen for sista gangen. Nasta vecka har jag bara tva exams pa tisdagmorgon och onsdagmorgon, sen lamnar jag CMHS for sista gangen. Usch, trodde att jag skulle kanna mig klar har nar aret var over men nu kanner jag att jag behover atminstonde 1 manad till, och inte 13 dagar. TRETTON DAGAR, fattar ni hur lite det ar? Det ar mindre an ett jullov. Det ar en vecka och sex dagar. Okay, Anna stop it, you need to focuse.
I alla fall, GRATTIS till farmor som fyller ar idag! Hoppas att ni antligen far det lite varmt dar uppe och att du har en riktigt harlig fodelsedag!
KRAMAR till er i Sverige.
Forresten, jag kanske inte kan blogga numera eftersom att vi har valdigt segt internet. Men ni klarar er val mindre an 2 veckor utan uppdatering fran er favoritbloggare, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0