Helgen!

Helgen har varit grymt skon och lang!
I torsdagskvall hade vi tankt att se Avengers premiaren men det var slutsalt. Istallet hamnade vi pa waffle house klockan 1.30 pa morgonen. I fredags hade jag min forsta powder puff football traning, det var grymt kul och kandes nastan som att vara pa en handbollstraning. Jag hade en grym traningsvark efterat. Pa kvallen tittade vi pa film.
Pa lordagen akte vi till Jungle Jims, en internationell marknad dar jag hittade en massa svenskt godis, bland annat Geisha och Daim! Sen akte vi till en outlet mall och jag hittade nya loparskor (LILA, Sara!) och ett par jeans. Efterat kakade3 vi Taco Bell (Doritos Locos Tacos ar gudomlig) och sen pa kvallen akte vi till Rodeon. En kille som Alexa kanner red och det var riktigt trakigt.
Igar gjorde jag klart mitt Georgia O'Keefe projekt till bilden och sen tittade jag pa the Blind Side.
Nu ar det mindre an en manad tills jag aker hem, aaaaaahhh!

Kommentarer
Postat av: Patricia von anka

Hej snuttan! Vill bara säga att kan knappt fatta att du snart kommer sitta brevid mig igen!!!! GHHHHAAA nojar som fan och längtar som en galning bara så att du vet. Bara tanken på att se dig med egna ögon känns jätte konstigt när vi inte har setts på så många månader! Det är nästan som en dröm att du en dag står där helt framför mig!!!! WWWHHHAAAA du fattar hoppas jag! annars är det väl bara lilla konstiga jag som freakar som fan (som vanligt)...Såg att du flyttat och för din skull hoppas jag inte att du känt dig lite sviken av mig att jag inte riktigt haft tid att skriva med dig om du har haft det jobbigt och därför flyttat! <3 ber om ursäkt då! Dumma mig asså! Annars hoppas jag att du ser till att njuta ordentlig av det sista av USA för du kommer vara fuckt up när du kommer hem i ca en månad LOVAR!!!!! du kommer vilja spy och sova, asså pga jetlaggen heller hur det stavas :P SÅ ses vi så snart snart så snart...



P.S jag har till och med börjat en nedräkning av din hemkonst híhihi! och måste bara fövarna dig också för att detta knappa året utan dig har varit allt och inget , vissa saker kommer du få reda på vissa andra men vet om att selena redan dragit upp detta´...TRÅK!!! men tror det är samma för dig och jag kan säga att det är nog mer utvecklingen av oss son individer som hänt än att du missat en massa saker med det vill jag säga att: DU HAR INTE MISSAT ETT SKIT!!! haha okej kanske ett och annat internskämt dock men det kan du nog leva med...shit nu känns det så där konstigt att jag dragit ut på detta som fan men men nu vet du PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!!! <3

2012-05-07 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0